Ny uke, nye muligheter og oppgaver

Da er første refleksjonsoppgave levert, og de to første ukene som nettstudent er over. Trodde det skulle bli litt uvant å sitte og se på videoer, og samtidig prøve å notere underveis, men fant ut at dette fungerte veldig bra. Høre og notere, spole tilbake, tror jeg har funnet en noenlunde grei måte å jobbe på. Vi hadde planleggingsdag rett etter at første oppgave ble lagt ut. Det passet meg veldig bra, så fikk jeg ro på meg til å sitte å jobbe på skolen. Vi er to ansatte på biblioteket, derfor prøver jeg å jobbe med oppgavene her på skolen. Men når det gjelder pensumlesing, må jeg nok sitte hjemme for å få ro. I morgen er en ny forelesning klar, og emnet er blogg. Har laget en kursblogg tidligere, i forbindelse med et kurs i sosiale medier. Den gang brukte jeg Google Blog. Nå ville jeg utfordre meg selv, og har laget i WordPress. Ellers har biblioteket sin egen blogg, som ikke har vært aktiv på et år. Vi i Oppland funderer på å lage en felles blogg, for skolene i Oppland, ala Buskerud leser, så håper vi kan få til noe her etter hvert.

One response to “Ny uke, nye muligheter og oppgaver

  1. Akershus har også en felles blogg: http://www.afkleser.blogspot.no/ og jeg anbefaler så absolutt å starte opp med det som en ressurs!

    Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

